Veel tijd kwijt aan het bestellen van producten? Maak dan gebruik van een van onze voorraadbeheersystemen. Zo bent u uw kostbare tijd niet aan kwijt aan het bestellen van producten. Dat betekent meer tijd voor uw patiënten!

RFID-systeem: volledig automatisch
Wilt u het bestelproces volledig automatiseren? Dan bevelen wij onze RFID-technologie aan. De producten die u gebruikt krijgen een label toegewezen. Wilt u een product bestellen? Plaats dan het label op het RFID-paneel. Het paneel wordt uitgelezen op de momenten die u van te voren vaststelt. Na het uitlezen plaatst u de labels terug bij het product. Meer hoeft u niet te doen!

Quickscan: snel en handzaam
De QuickScan is een kleine variant van de Barcodescanner, waarbij u een computer of laptop nodig heeft. Waar de Barcodescanner meteen uw bestelling plaatst, moet de QuickScan aangesloten worden op uw PC of laptop. Deze leest de QuickScan dan uit, waarna de bestelling geplaatst wordt. Het grote voordeel van de QuickScan is dat deze sneller en kleiner is.
Nieuwegein
Haren
Contact
Heeft u vragen of wilt u ergens meer informatie over? Neem dan gerust contact op met onze specialist Wilma Palstra via onderstaand contactformulier. Zij neemt dan zo snel mogelijk contact met u op.